Welkom: het eerste bericht!

1 januari 2011 - Lelystad, Nederland

Hallo allemaal,

Allereerst; een gelukkig nieuwjaar allemaal!

Op deze blog zal ik mijn avonturen bijhouden die ik ga beleven tijdens mijn giga trip om de wereld!

Het is nu 1 januari, en ik ben nog druk bezig met voorbereiden. De meeste mensen zullen me wel goed genoeg kennen om te weten dat ik alles last minute doe, zo ook weer deze keer ...

Dit is mijn route/planning:

12 januari Amsterdam - London met de trein
18 januari London - Rio de Janeiro
Tussen Rio en Santiago ligt alles vrij, ik wil naar Paraguay, Argentinië en Chili.
08 maart Santiago - Auckland
10 maart tot 31 maart Nieuw Zeeland
31 maart Wellington - Melbourne
02 april Melbourne - Sydney
10 april Sydney - Singapore
Tussen Singapore en Hong Kong ligt ook alles weer vrij. Ik wil in ieder geval naar Maleisië, Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, China en dan Hong Kong.
01 augustus Hong Kong - London
02 augustus London - Amsterdam

Dat is dus mijn hele trip en alleen de vluchten staan vast. De rest laat ik erg afhangen van het moment.

Ik heb er in ieder geval zin in en hoop dat jullie mijn avonturen gaan volgen!

Groetjes,

Tom

1. jennifer:
    Hey Neef !

Ik hoop dat je het een leuke , bijzondere & mooie reis vindt en dat je alveral naar toe komt waar je heen wilt .

Ik ga je wel missen hoor , en je bent er natuurlijk niet met mijn verjaardag , dat ik niet zo aardig van jou hoor , hahaha ;)

Veel plezier !

Dikke kus & Knuffel je (lieve) Nichtje
  2. Stewart:
    2 januari 2011
    Heel veel plezier alvast! Zal leuk zijn om alles te kunnen zien en lezen :)
  3. Manouk:
    Lieve Tommie!

Je gaat een geweldige, onvergetelijke tijd tegemoet. Super om op deze manier er een beetje bij te zijn! Hou van je x nouk
  4. Franciska:
    2 januari 2011
    Tom, heel veel plezier!!!!!!! Weet zeker dat je het daar super gaat hebben. Ben benieuwd naar al je verhalen... Have fun! (K)
  5. Marc:
    3 januari 2011
    Zal je zeker gaan volgen! Ben erg benieuwd.
    Heel veel plezier alvast

xx
  6. janneke:
    9 januari 2011
    Door jou weet ik wat WOF-en is!!
    Het ga je goed!
    liefs,xx